Bestellen bij Beauty by Lisanne 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Een afgeronde bestelling kan helaas niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.


Kan ik mijn verzendadres nog wijzigen?
Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk na uw bestelling te verzenden. Het is niet mogelijk om na het plaatsen van uw bestelling uw adres nog zelf te wijzigen. Een wijziging van het adres na het plaatsen van een bestelling is alleen mogelijk als de order nog niet verwerkt is door het invullen van het contactformulier.

 

Hoe volg ik mijn bestelling?
Na uw bestelling ontvangt u een bestelbevestiging. Zodra wij de bestelling verpakt en verstuurd hebben ontvangt u een verzendbevestiging. In dit bericht staat ook de daarbij behorende Track & Trace code en een link naar de website van de vervoerder. 


Heb ik een account nodig om te bestellen?

Bestellen is mogelijk met of zonder account. Bij het aanmaken van het account bent u in de gelegenheid het betalingsproces sneller te doorlopen, meerdere verzendadressen op te slaan en actief uw bestelling te bekijken, te volgen en meer. 

Het is ook mogelijk te bestellen als gast.

Verzending door Beauty by Lisanne

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zo goed mogelijk in te pakken om beschadiging te voorkomen. In de regel wordt uw pakket verzonden met Post NL, u kunt ervoor kiezen uw pakket thuis te laten afleveren of op een Post NL-punt. 

 

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Uw bestelling wordt tussen de 2 en 3 werkdagen verstuurd.